Üdvözli a Vasedény!

Fontos információ!

Tisztelt Vásárlóink!

A 2020.07.01.-2020.07.06. időszak alatt, web áruházunkat érintő kereskedelmi rendszer fejlesztési okok miatt előfordulhat, hogy a beérkezett rendelések feldolgozási ideje a normál ügymenetnél eltérően hosszabb időt (4-5 nap) vehet igénybe.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

Fizetési módok

I.: A megrendelt termék, vagy termékekről minden esetben számlát állítunk ki.

 

II.: Fizetési módok

 

1: Fizetés DPD futárszolgálattól történő átvételkor

A megrendelt termék  vagy termékek ellenértékét a kézbesítő futárnak kell készpénzben kifizetni (Utánvét). Futárszolgálati szállítási mód esetén a szállítási költséget (közvetített szolgáltatásként) minden esetben tartalmazza az általunk kiállított számla, amely 27% ÁFÁ-t tartalmaz.

 

2: Fizetés ( MPL Magyar Posta Zrt )- től történő átvételkor

A megrendelt termék vagy termékek ellenértékét az MPL kézbesítő futárnak vagy az ügyfél által kiválasztott csomag átvételi ponton kell készpénzben kifizetni (Utánvét). MPL háztól-házig, vagy Posta pontra, történő szállítási mód esetén a szállítási költséget (közvetített szolgáltatásként) minden esetben tartalmazza az általunk kiállított számla, amely 27% ÁFÁ-t tartalmaz.

 

3: Online fizetés bankkártyával: 

 

Tájékoztató a bankkártyás fizetésről:

 

Web áruházunk az OTP Bank Nyrt. által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja minden kedves vásárlójának. Az OTP Bank Nyrt., azon belül az OTP MOBIL által üzemeltetett Simple Magyarországon az internetes kártyás fizetési lehetőséget biztosító stabil banki háttérrel, kártyatársasági biztonsági szabványokat alkalmazva, valamint az OTP Bank Nyrt. nemzetközi tapasztalatait felhasználva honosította meg a szolgáltatását.

 

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A Simple szolgáltatás jellegzetessége, hogy minden tranzakciót annak státuszával (pl.: sztornó) a rendszer automatikusan e-mail-en visszaigazol, valamint a tranzakcióval kapcsolatos kérdései megválaszolására saját ügyfélszolgálat áll az Ön rendelkezésére telefonon, e-mail-en. A szolgáltatás keretében a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

 

Küldetésük, hogy mind a kereskedők és a vásárlók részére integráltan nyújtott többletszolgáltatásokkal kényelmes, rugalmas alternatívát nyújtsanak az online fizetés világában, ezért a felhasználói élmény biztosítása érdekében további többletfunkciók bevezetésén dolgoznak.

 

További információért kérjük, látogasson el a www.simple.hu honlapra! Ügyfélszolgálat: +36 1/20/30/70 3666-611

 

MIT ÉRDEMES TUDNI A SIMPLE FIZETÉSI RENDSZERRŐL?

 

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon.

 

Jelenleg két fő szolgáltatást nyújt:

Simple Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

 

Simple Mobilalkalmazás: A Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás, amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással. Így parkolójegyet, autópálya matricát, mozijegyet vásárolhat és számos további szolgáltatásból választhat egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül. Letöltése ingyenes; Android, iOS ésWindows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre telepíthető.

 

További információért kérjük, látogasson el a www.simple.hu honlapra!

Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611ugyfelszolgalat@simple.hu

 

A Simple két szolgáltatása egymástól függetlenül működik. A továbbiakban a Simple Online Fizetési Rendszerrel, és az online vásárlással kapcsolatban talál információkat.

 

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

 

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

 

BIZTONSÁG:

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a Simple biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A Simple fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

 

MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

Bankkártyával történő fizetésről

- A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.

- Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért

érdeklődjön kibocsátó bankjánál.

- A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.

- A kártyabirtokosok azonosításátszolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek isszoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

 

Biztonsági jó tanácsok

- Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek

eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.

- Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!

- A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!

- Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis NyugatEurópában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.

- Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.

- További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy soha meg nem rendelt termék lemondásával kapcsolatban kap levelet.

- A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy

telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait

illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul értesítse kártyakibocsátóját.

 

Vásárlás az interneten

- A webes vásárlás egyik előnye, hogy könnyedén összehasonlíthatja a hasonló

termékek árait, így egyszerűen és gyorsan választhatja ki az Önnek legkedvezőbb ajánlatot.

- Megrendelés előtt – különösen az első megrendelés alkalmával – kérjük, ellenőrizze a web áruházzal kapcsolatos információkat (mióta működik, mennyire tartják megbízhatónak a céget, a jogszabályok alapján előírt kötelező előírt általános elérhetőségek szerepelnek-e a honlapon, pl. cím, telefonszám).

-  Az internetes cégek annak érdekében, hogy védjék vásárlóikat számos biztonsági funkciót építenek be web áruházaikba. A honlapon szereplő nagy kártyacégek biztonsági logói (pl. MasterCard SecureCode) vagy egyéb titkosítások pl. SSL-kódok mindegyike arra utal, hogy az internetes kereskedő megtette a szükséges lépéseket a biztonságos netes vásárlás érdekében.

- A kommunikáció titkosítását mutatja az URL címben a „https” és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat ikon is vagy a bal alsó sarokban található kulcs ikon, melyekre kattintva megjelennek a biztonsági tanúsítványok.

- Minden vásárlás alkalmával mentse el vagy nyomtassa ki megrendelését, annak fizetési visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, a megrendelt áru termékismertetőjét.

- A webáruház szerződési feltételeit ajánlott elolvasni megrendeléskor, hiszen

amennyiben minőségi problémák merülnének fel a megrendelt termék vagy

szolgáltatás esetén hasznos, ha tudja, mennyi időn belül nyújthat be reklamációt, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, illetve mikor és hogyan kaphatja vissza a pénzét.