Üdvözli a Vasedény!

Visszaküldés

1. Az Eladó és Vevő jogai és kötelezettségei: (elállási jog)

 

Amennyiben beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, azt kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak.

 

Rendelések: 06-70-949-7789

e-mail.: info@edenyaruhaz.hu

Ügyfélszolgálatunk címe: 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. (VASEDÉNY kisáruház)

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje: H-P.: 9:00-16:15-ig  SZ-V.: Zárva

 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza. A sértetlenséget nem zárja ki a felbontott külső csomagolás. 

Elállási szándékát alábbi formák bármelyikén (szóban-telefonon, postai úton, e-mailben) is kifejezheti, illetve jelezheti részünkre. Írásban történő elállás esetén a kitöltött elállási nyilatkozatot elegendő 14 napon belül vagy a 14. napon eljuttatnia részünkre.

 

Futárszolgálattal történő átvétel esetén:

Futárszolgálatos (DPD, MPL) kiszállítás esetén a sérülésmentes terméket hiánytalan csomagolásban saját költségén visszaküldheti a Szolgáltató címére, egyben ügyfélszolgálatára. A cserének vagy pénz visszafizetésnek nem feltétele az eredeti számla megléte és visszaküldése (1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 70. VASEDÉNY kisáruház), elegendő csak a számla másolata. Ebben az esetben a Szolgáltató a kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaszolgáltatást követő 14 naptári napon belül visszatéríti. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

 

2. Az áru kicserélése:

Azon esetekben, ha a megrendelt termék hibás, vagy a szállítás során sérült meg, a Szolgáltató azt 10 munkanapon belül kicseréli. Ha a kicserélendő termék nincs raktáron, vagy a vevő nem kívánja igénybe venni ezt a lehetőséget, akkor a termék teljes vételárát visszatérítjük. Műszaki termékek esetében a termék átvételétől számított 14 napon belül van lehetőség, ezt követően a termék jótállási jegyén feltüntetett garanciális szervizhez kell fordulni.

A Szolgáltató szavatossági felelősségére a Ptk-ban és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak - a jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető, nem szükséges a garancia érvényesítéséhez a vásárláskor kapott számla vagy annak másolata, önmagában a garanciajegy is elegendő. A jótállás időtartama alatt a Szolgáltató csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

 

Árucsere esetén kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségeink valamelyikén:

 

Ügyfélszolgálat:

Mobil.: 06-70-949-7789

Az e-mailen érkező megkeresésekre maximum 2 munkanapon belül válaszolunk.

e-mail.: info@edenyaruhaz.hu